ВІкторія Запара про успіхи RIO DESIGN

Вікторія Запара – директор групи компаній RIO DESIGN 

Вікторіє, з чим пов’язаний Ваш вибір професії і чи був складним ваш шлях до того, як ви стали директором групи компаній RIO DESIGN?

В першу чергу вибір професії пов’язаний з чіткою позицією моїх батьків щодо моєї освіти та правильним напрямком, про який колись я навіть не могла задуматись, що це можливо. Так я вступила до університету на спеціалізацію інженер-будівельник  промислового та цивільного будівництва. З дитинства мала лідерські задатки – брала участь у всіх можливих заходах та організовувала їх. У період навчання пішла працювати за освітою на посаду інженера у будівельну компанію і вже через півроку мене підвищили до головного інженера, далі я очолила новий проект на посаді директора, вибудувала процеси та зібрала команду, працювали ми в галузі архітектурного проектування та будівництва. І вже тоді я розуміла, що, працюючи на когось, я не отримую ні задоволення, ні результату який має бути на шляху до головних цілей. Тому в якийсь момент я вирішила почати все спочатку, але вже  у своєму бізнесі. В той момент я знала, що хочу продовжити розвиватись саме в стратегії, менеджменті, але найбільшу користь я могла дати все таки в суміжних галузях з будівництвом. Тому було вирішено відкрити компанію, яка може стати справою життя, але, крім системи, будов та інженерії нестиме красу в маси. І це однозначно був напрямок в дизайн інтер’єру. У нас була команда, досвід, розуміння стратегії і дорожна карти нашого руху. Ми рухались як проектна компанія, студія дизайну, але тільки через рік ми зрозуміли, що наше майбутнє – це група компаній і замкнутий цикл виробництва під ключ. Ключова команда, з якою я починали свій шлях, на сьогодні зі мною.

Чи був складним мій шлях? Мій шлях  завжди є складним, бо цілі з кожним днем вищі, а чим амбіційніша ціль, тим складніші випробування посилає Всесвіт . Але я з тих, хто не вірить у легкість шляху людей, які обрали для себе розвиток у власному бізнесі. Хто сам займається процесами, контролює, розвиває, збирає команди – шлях не може бути легким. Бо легкий він тоді коли людина, щось робить неправильно. Але по правді, втоми нема від того шляху, бо є тільки запал робити ще більше навіть коли складні моменти присутні.

Планування бюджету у проектуванні і дизайні – справа не проста і багатьом не зрозуміла.  Розкажіть, будь ласка, за якою методикою чи формулою Ви проводите розрахунки,  щоб було  зрозуміло замовнику?

Методика на сьогодні є такою: CRM система,в якій присутні прораховані позиції по блоках. Ділимо об’єкти на площі. Від 45 до 75, 76 до 99, від 100 . Це за собою несе розуміння наповнення квартири у зв’язку з покімнатним розділенням. Наприклад, 99 м2 це повноцінна 3-кімнатна квартира з 2-ма санвузлами. Відповідно роботи та матеріали вже прораховані з урахуванням цього та приведені в розрахунку до 1 м2 . Відповідно перший блок – це роботи, пов’язані з об’єктом, починаючи зі створення індивідуального концепту і до результату, яким є готовність об’єкта до чистового облицювання. Другим блоком буде закупка чистового матеріалу вже передбаченого на етапі підписання контракту. Так наприклад для квартир площею 45 м2 знадобиться 19 позицій по чистовому матеріалу. І це починаючи від заміни вхідних дверей, яка до речі передбачує до прикладу монтаж замків Мотура, що є накращими і по експлуатаційних характеристиках і по безпеці. Результатом блоку буде повна готовність об’єкта до меблювання та підключення побутової техніки. Відповідно третій блок закриє і ці питання.

Якщо резюмувати: ми створили комплексний прорахунок, що накладається на будь-який обраний сучасний стиль клієнтом та включили до нього матеріали з позиції ціна/якість та з досвіду, що не ведуть до втрати якості, індивідуальності та стилю. При цьому клієнт в нашій компанії завжди має вибір.

Методика не передбачає економваріанти чи низьку якість робіт, або масовість в інтер’єрі. Це доступність, індивідуальність, тверда ціна все, що, крім ризики компанії, прозора комунікація, чіткий план, якість та дотримання своїх зобовязань.

Переглядаючи офіційний сайт RIO DESIGN, не складно звернути увагу, що акцентом у Вашій діяльності є дизайн «під ключ». Поділіться особливостями цього методу?

Все просто: одна компанія вирішує 4 основних процеси дизайну і ремонту під ключ. Проектування інтер’єру, будівельний процес з його реалізації, комплектація необхідними матеріалами та побутовою технікою і виготовлення індивідуальних меблів. Процес зрозумілий і водночас складний. Бо повністю є командною роботою. І важливо, щоб кожен ТОП на інтуїтивному рівні відчував колег. Тоді кінцевий результат є якісним, а процес швидкоплинним.

Для клієнта це виглядає таким чином: сьогодні Ви передаєте нам ключі, а через 6 місяців Ви заселяєтесь  зі своїми речами. Вам не потрібно докуповувати а ні меблі, а ні техніку, а ні декор. Якщо Ви замовили повний комплекс під ключ – результат відповідний. При цьому процес проходить із залученням клієнту тільки на етапі погодження ключових моментів: стиль, бюджет, марка матеріалів та побутової техніки, матеріали для виробництва меблів, тканини для м’яких меблів та декору.

Це все за рахунок 4 окремих департаментів: архітектурно-дизайнерського, комерційного, технічного та виробничого, кожним з яких керує окремий директор, що спеціалізується саме в конкретній галузі і при цьому розуміє роботу кожного департаменту і як все влаштовано. При цьому комерційний департамент задає темп проекту під ключ та забезпечує своєчасну звітність та прозорість процесів для клієнта.

Група компаній RIO DESIGN є відносно молодою, але,  незважаючи на це, має достатню кількість клієнтів. Як вважаєте, у чому Ваш секрет успіху?

По-перше, у наявності стратегії та персональній  відповідальності. Стратегії не тільки на папері , а й в головах ключової команди. Ти розумієш це в ті моменти, коли на співбесіді новій людині, твій ТОП менеджер розповідає про компанію та куди вона рухається з таким запалом, що мурашки від цього йдуть по тілу, а ти сидиш поруч і розумієш що все не даремно. У невпинному розвитку і людяному підході до кожного клієнта. А ще у праці постійній всієї команди. І, звичайно, у правильній команді. Коли результат – це головне, до чого ми йдемо. При цьому той шлях, який також є важливим. Ми колективно дихаємо одним повітрям і маємо одні цінності. Людей до команди вже запрошуємо, скурпульозно обираючи серед всіх кращих не тільки по професіоналізму, а ще й за поглядами. Бо якщо мета різна на початку, разом у нас не буде одного шляху і від цього погіршиться результат.

Ми не є тими, у роботі яких відсутні помилки. Але це і не можливо, на мій погляд. Бо якщо ти поставив для себе чіткий план і зрозумілу сходинку, до якої маєш дістатись, важко тільки на шляху до неї. А коли ти вже на ній – ти майстер і помилок на тому етапі вже нема. Але це не наш шлях. Ми затримуємось на сходинці тоді, коли треба допрацювати. Допрацьовуємо і піднімаємось вище і знову присутні помилки і знову новий досвід, нове навчання. При цьому з кожним рівнем ми стаємо майстернішими у своїй справі. Нас оточує все більше людей і люди зовсім іншого рівня. А клієнтам велика подяка, всім, які в нас вірили і вірять, і  вибачення за помилки, які ми могли допускати. Бо в нашій ніші без них ніяк. Але це колосальний досвід і від нього користі більше, ніж втрат. Тому чи є це вже успіх? Для мене – ні. Успіх попереду.

Ви завжди стильні та елегантні, як підбираєте свій стиль одягу та аксесуари? Які улюблені бренди?

Як би правильно відповісти на це питання? Я люблю гарні речі. І нові тенденції завжди присутні в моєму гардеробі. Ніколи не шукала втіхи у брендових речах, але на першому місці завжди для мене була якість. І, звичайно, маю у своєму гардеробі аксесуари  іменитих світових  брендів. Бо це якість, сервіс, індивідуальність та стиль. Все,  що власне має бути атрибутом людини, яка несе красу та стиль в маси. При цьому часто мій вибір зупиняється на українському виробнику в частині одягу. Відповідно мій образ може бути складено з брендових аксесуарів та стильного та в свою чергу достатньо простого одягу.

Всім цікаво, як люди заробляють перший мільйон, а нам цікаво, на що Ви його потратили?

Звичайно, на подвоєння капіталу.